sv Leithen

waar schaken en gezelligheid hand in hand gaan!

Bij Leithen draait het niet alleen om schaken. Voor en na de partijen is er meer dan voldoende tijd en gelegenheid om bij te kletsen, na te praten en te vluggeren. Zo gaan schaken en gezelligheid bij Leithen moeiteloos in elkaar over!

Leithen speelt op dinsdagavond vanaf 20.00 uur in De Lepelaar in de Apollotoren (Leiden Zuid-West). De zaal biedt ruim plaats aan de spelers. Op de clubavonden zijn koffie, thee, diverse frisdranken, bier en wijn tegen zeer schappelijke prijzen verkrijgbaar.

Vast onderdeel tijdens de clubavonden is de interne competitie. Bij Leithen treft u spelers aan in een brede range van speelsterktes, in ELO-rating variërend van 1200 tot 2000, dus voor elk wat wils.

Na afloop van de clubavond is er nog ruimschoots gelegenheid om nog wat te drinken, na te praten of partijen te analyseren. Zo blijft het tot in de kleine uurtjes ‘Leithens’ gezellig.

Enthousiast?

Kom gewoon eens langs op dinsdagavond en ervaar zelf de gezellige en ongedwongen sfeer bij Leithen. De eerste drie avonden zijn in ieder geval gratis. Daarna hopen we u als lid te kunnen begroeten. Studenten krijgen daarbij een aanzienlijke korting op de contributie.
E-mail: info@svleithen.nl